Achizițiile dumneavoastră
Cadoul tău
Mergeți la casa de marcat
https://static.nutridome.pl/svg/Nutridome_logotype_brand.svg
Reduceri de până la 70%.

FAQ

Cum pot edita setul meu de produse?  

Nu tot timpul îmbunătățirea gamei noastre de produse și depunem toate eforturile pentru a vă oferi libertate maximă în experiența dvs. de cumpărare. În acest moment, din păcate nu este posibil să editați achizițiile repetate. Cu toate acestea, comanda puteți anula în orice moment - vă putem ajuta în acest sens consultantul nostru.

.

Pot să pun pe pauză sau să anulez o achiziție repetată în orice moment?

. Da, puteți face o ofertă în orice moment să o anulați - rapid și ușor. Trebuie doar să ne anunțați sunând la linia telefonică directă sau scriindu-ne e-mail. Noi suntem disponibili între orele 8:00 și 16:00. Numărul de telefon al liniei noastre de asistență este: +40 373 800 120. Puteți trimite oricând un mesaj la adresa [email protected]. Cu toate acestea, în acest moment nu este posibilă răscumpărarea suspendați. În cazul în care comenzile plasate nu mai sunt satisfăcătoare nevoilor dumneavoastră, vă recomandăm să anulați această funcție.


Selectați versiunea