Regulamentele magazinului Nutridome

Vânzările în cadrul magazinului online se realizează în baza Termenilor și Condițiilor de Colaborare („Regulamentul”), pe care fiecare client trebuie să-l citească înainte de a plasa o comandă. Plasarea unei comenzi este echivalentă cu acceptarea Regulamentului.

Vânzător: Abriga Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (numit și Abriga Sp. z o.o.), cu sediul în 26-600 RADOM, strada STAROMIEJSKA, nr. 8/12, Polonia, înscrisă în registrul comercial cu numărul KRS - 0000700689, cod de identificare fiscala - PL5272825059, REGON
- 36858854800000.

Client: persoana fizică sau juridică care achiziționează produse din magazinul online nutridome.ro

Magazinul online nutridome.ro este administrat de compania Abriga Sp. z o.o. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament în întregime sau a oricărei părți a acestuia,
în orice moment, fără o notificare prealabilă. Clientul nu este obligat să respecte acele prevederi ale Regulamentului, care s-au schimbat după plasarea comenzii. Cumpărând în
magazinul nostru acceptați termenii și condițiile. Acceptarea Regulamentului implică, uneori și, exprimarea ulterioară a consimțământul pentru primirea de materiale publicitare trimise cu scopul de a informa cu privire la actualele promoții, produse noi etc.
Acceptând prezentul Regulament, Clientul este de acord cu emiterea și trimiterea facturii electronice la adresa de e-mail indicată în comandă, în conformitate cu art.319 alin. (4) din Legea 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare („Cod fiscal”). În cazul neacordării sau retragerii consimțământului pentru primirea facturii electronice, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@nutridome.ro pentru a indica adresa de corespondență la care cumpărătorul dorește să primească documentul în format fizic.

În plus, prin acceptarea prezentului Regulament, Clientul este de acord cu emiterea și trimiterea facturii rectificative electronice la adresa de e-mail indicată în comandă. În consecință, Clientul este, de asemenea, de acord că furnizarea facturii rectificative la adresa
de e-mail indicată în comandă este echivalentă cu confirmarea primirii acesteia, și că neprezentarea de obiecții cu privire la corectitudinea acesteia este echivalentă cu confirmarea acceptării noilor termeni și condiții ale tranzacției.

Regulamentul Magazinului Online
Dispoziții generale
1. Utilizatorii magazinului pot fi persoane de peste 18 ani sau persoane juridice ori unități organizatorice fără personalitate juridică cărora normele legale specifice îi acordă capacitate juridică, denumite în continuare Clienți.
2. Magazinul nostru realizează vânzări de bunuri la distanță. Magazinul este deschis 24 de ore
pe zi, 365 de zile pe an. Prin urmare, puteți plasa comenzi de asemenea timp de 24 de ore pe zi.
3. Oferim spre vânzare produse noi, fără defecte fizice și juridice.
4. Toate produsele oferite în Magazinul nostru se află fizic în depozitul nostru și stocurile acestora sunt actualizate în fiecare zi. Informațiile referitoare la disponibilitatea produselor
pot însă suferi modificări.
5. Magazinul online nu practică comerțul cu ridicata. Vânzarea ulterioară a produselor achiziționate de la Nutridome este interzisă, iar în cazul în care se descoperă o astfel de revânzare, Clientului i se poate interzice să efectueze alte comenzi.

Crearea contului în Magazinul online
1.Pentru a înregistra un cont gratuit pe site-ul nostru, trebuie să aveți vârsta legală, să introduceți o adresă de e-mail validă pentru autentificare și datele de identificare solicitate.
Dacă alegeți să vă creați un cont, vă oferim acces la o gamă personalizată de servicii:
a) Gestionarea și urmărirea comenzilor;
b) Modificarea datelor personale;
c) Buletin informativ (newsletter) cu cele mai recente tendințe și oferte exclusive Nutridome;
d) Scrierea de recenzii despre produse;
Datele cu caracter personal furnizate la crearea contului sau ulterior, atunci când utilizați
produsele și serviciile noastre, sunt destinate Abriga Sp. z o.o.

Prețul
1. Toate prețurile sunt exprimate în Lei. Alături de descrierea completă a produsului, este indicat prețul final, care include cota în vigoare a taxei TVA. Prețul indicat pentru fiecare
articol este obligatoriu în momentul trimiterii de către Client a comenzii. Preţurile nu includ și cheltuielile de expediere, care vor fi percepute separat.
2. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile articolelor din ofertă, de a introduce noi bunuri în ofertă, de a iniția și retrage oferte promoționale în paginile Magazinului sau de a face modificări în acestea. De aceea, Nutridome.ro îi sfătuiește pe Clienți să consulte cu regularitate informațiile afișate pe site.
3. În cazul bunurilor incluse în promoție sau a bunurilor marcate ca "lichidări" ordinea de realizare a comenzilor este determinată de ordinea de primire a comenzilor confirmate
pentru acestea în sistemul electronic de vânzări. Cantitatea de bunuri la prețuri promoționale sau la prețuri reduse este limitată. Prețurile promoționale sunt valabile pentru o perioadă de
timp strict definită. Clientul nu poate solicita returnarea diferenței dintre prețul promoțional și prețul standard, în cazul în care a plasat comanda după perioada de valabilitate a promoției.
4. Toate informaţiile privind produsele, inclusiv preţurile cuprinse în catalog, pe pagina de internet sau în alte materiale informative reprezintă doar o invitaţie la încheierea unui
contract şi nu constituie o ofertă în sensul art. 1188 si urmatoarele din Codul Civil.

Comenzile
1. Comenzile de produse se plasează prin completarea corectă a formularului de comandă de pe site-ul magazinului sau prin contactarea vânzătorului: (i) prin telefon (+40) 373 800 120;
(ii) prin e-mail: contact@nutridome.ro. Confirmarea cu privire la comanda plasată de către Client se va face prin e-mail trimis la adresa furnizată în comandă.
2. Comenzile pot fi plasate de persoane înregistrate, care au un cont în magazin sau de persoane, care vor oferi toate detaliile necesare pentru finalizarea tranzacției.
3. Fiecare comandă plasată de Client este confirmată printr-un e-mail cu informația despre primirea acesteia. Comenzile ce depășesc pragurile de cumpărare indicate pe site sunt
însoțite de cadouri, în limita stocului disponibile. În cazul în care un produs nu se mai găsește pe stoc, Clientul poate primi drept cadou un alt produs decât cel prezentat, fără notificare
prealabilă.
4. Magazinul își rezervă dreptul de a efectua verificarea comenzii. În cazul în care nu sunt posibile contactul și verificarea comenzii, Magazinul își rezervă dreptul de a refuza finalizarea
comenzii. Clientul va avea posibilitatea să plaseze o nouă comandă. Abriga Sp. z o.o. nu poartă răspunderea pentru efectele plasării incorecte sau ilizibile a unei comenzi de către Client, în
special pentru incorectitudinile care determină întârzierea realizării comenzii sau nefurnizarea produselor comandate.
5. Abriga Sp. z. o.o îşi rezervă posibilitatea de a refuza preluarea unei comenzi, de a opri realizarea unei comenzi sau expedieri de produse comandate, în cazul în care Clientul întârzie la efectuarea plăţilor sau în cazul în care situaţia juridică ori financiară a acestuia poate cauza
probleme în efectuarea în viitor a plăţilor.
6. Magazinul online își rezervă dreptul de a suspenda executarea comenzii în cazul în care comanda nu conține toate informațiile necesare pentru executarea acesteia sau dacă informațiile sunt incorecte. Magazinul online va lua legătura cu Clientul prin telefon sau
e-mail pentru a explica sau completa informațiile necesare. În cazul în care contactul nu este posibil, după 7 zile de la data plasării comenzii, magazinul online are dreptul de a anula
comanda și de a returna fondurile plătite de client pentru achiziții.
7. În cazul în care, în termen de 7 zile calendaristice de la data plasării unei comenzi cu plata în avans, nu este plătit prețul integral al comenzii, Magazinul își rezervă dreptul de a anula
comanda.
8. Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat la momentul livrării de către Abriga Sp. z o.o. a produselor comandatate de Client, la adresa indicată în comandă.

Expedierea și livrarea articolului
1. Magazinul finalizează comanda în termen de până la 4 zile lucrătoare de la plasarea comenzii sau plata sumei datorată de Client. Termenele livrărilor sunt termene orientative,
cu excepția cazului în care Clientul a convenit cu Abriga Sp. z o.o. un termen de livrare pe baza unui contract distinct. Termenul de livrare este dat conform standardului ISO 8601. În cazul
unor dificultăți de finalizare, Clientul va fi informat imediat. Prin finalizare se înțelege expedierea produsului către client.
1a. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului în momentul achitării complete a preţului pentru produsele respective.
2. Costurile de livrare a articolului sunt prezentate de fiecare dată în rezumatul comenzii. Expedierile sunt efectuate prin intermediul unei companii de curierat.
2a. Valoarea costurilor de expediere este în funcţie de greutatea coletului, de dimensiunile acestuia, de locul de destinaţie, de transportatorul/expeditorul ales şi de modalitatea de plată.
3. Magazinul nu își asumă nicio responsabilitate pentru orice deteriorare sau pierdere a produsului cauzată de compania de curierat.
3a. Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului și a produselor în momentul efectuării livrării. În cazul daunelor vizibile ale coletului, Clientul
va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve vor trebui consemnate de către Client sau de către destinatarul comenzii pe bonul de livrare emis de către transportator. Clientul va semnala obiecțiunile reprezentanților Nutridome.ro.
3b. Clientul poate depune o reclamație în cazul în care produsul este deteriorat în timpul livrării/transportului. Următoarele regului sunt aplicabile:
i) Clientul trebuie să verifice starea produsului înainte de a confirma primirea acestuia, în special dacă produsul este deteriorat sau defect, iar Clientul trebuie să verifice conținutul coletului imediat după ce l-a deschis. În cazul în care Clientul constată că a existat o pierdere
sau o deteriorare a produsului în timpul transportului, Clientul are la dispoziție următoarele
opțiuni:
- să refuze să ridice coletul de la firma de curierat, completând în același timp raportul de
daune;
- să ridice coletul și să depună o reclamație la compania de curierat în termen de maximum 7 zile de la data primirii coletului;
- să ridice coletul și să depună o reclamație la Vânzător în termen de maximum 7 zile de la data primirii coletului, iar ulterior vânzătorul va depune o reclamație la compania de curierat.
ii) în cazul în care reclamația se referă la un transport deteriorat sau la bunuri deteriorate din motive apărute în timpul transportului, Clientul va pune la dispoziția Vânzătorului un raport
de daune de la compania de curierat și o documentație foto care să arate daunele din exteriorul coletului, din interiorul coletului, bunurile deteriorate și o fotografie a etichetei.
Aceste cerințe constituie baza pentru examinarea reclamației.

Returnări și reclamații (fără legătură cu retragerea din contract)
1. Vânzătorul acceptă sesizările și reclamațiile și furnizează informații cu privire la produs
telefonic, în scris prin intermediul poștei sau prin intermediul formularelor electronice.
Reclamaţiile Clienților vor fi preluate şi examinate conform Ordonanței de Urgență nr.
140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, cu modificările și completările ulterioare („OUG nr. 140/2021”), precum si Ordonanţei de
urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu
modificările și completările ulterioare („OUG nr. 34/2014”).
2. Pentru a identifica și a lua în considerare reclamația, Clientul trebuie să furnizeze sau să atașeze următoarele date: (i) numele și prenumele; (ii) adresa de reședință; (iii) adresa de
e-mail; (iv) numărul de telefon de contact; (v) numărul contului bancar; (vi) obiectul reclamației și numărul de comandă cu indicarea cererii; (vii) toate circumstanțele care justifică
reclamația; (viii) data constatării defectului produsului; (ix) fotografii care să confirme defectul produselor. În plus, atunci când se face o reclamație în legătură cu livrarea - un raport
de daune.
3. Atunci când faceți o reclamație sau o solicitare, vă rugăm să indicați numărul comenzii sau să furnizați detalii care să permită identificarea Clientului. Reclamatiile privind produsele pot
fi anunțate în termen de cel mult 30 zile lucrătoare, având la dispoziție posibilitatea alegerii unei anumite măsuri corective în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare. Clientul poate să pretindă remedierea sau înlocuirea bunului care nu
poate fi folosit în scopul pentru care a fost cumpărat. Reparațiile sau înlocuirile se efectuează fără costuri suplimentare din partea Clientului, într-un termen rezonabil ce nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către Client despre neconformitate. Termenul convenit de comun acord va fi stabilit în scris.
4. Vânzătorul informează că percepția subiectivă a Clientului cu privire la gusturile sale individuale (de exemplu, mirosul, culoarea rujului sau culoarea fondului de ten nu se potrivesc
cumpărătorului) nu înseamnă că bunurile sunt defecte.
5. Transportul cu bunurile returnate trebuie să fie asigurat într-un mod care să prevină deteriorarea în timpul transportului.
6. Magazinul va procesa reclamația în termen de 14 zile de la primirea coletului cu produsul reclamat. Răspunsul poate fi transmis în aceeași formă, în care a fost depusă solicitarea sau reclamația.
6a. În caz de neconformitate, Clientul are dreptul de a beneficia de: (i) aducerea în conformitate a bunurilor (reparație sau înlocuire), (ii) o reducere proporțională a prețului sau
(iii) încetarea contractului. Abriga Sp. z.o.o poate refuza să aducă în conformitate bunurile, dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau impun costuri care ar fi disproporționate,
luând în considerare toate circumstanțele. Reducerea de preț, este proporțională cu diminuarea valorii bunurilor primite de Client în comparație cu valoarea pe care bunurile ar
avea-o, dacă ar fi în conformitate. Cliențiii pot să opteze pentru o anumită măsură corelativă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
7. Returnarea este posibilă numai dacă sunt îndeplinite toate condițiile stipulate în Regulament.
7a. Prin agrearea Termenilor și Condițiilor de Vânzare, Clientul este de acord și împuterniceste
transportatorul ca, în cazul în care Clientul însuși sau destinatarul livrării nu este prezent la adresa indicată pentru livrare, să remită coletul către oricare dintre persoanele aflate în
încăperile acestuia.
8. Clientul este obligat să trimită ambalajul cu produsul, documentul care să ateste achiziționarea acelui produs (chitanța sau factura) și formularul de retur completat, în termen
de cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului de către Client.
9. Reclamațiile și retururile sunt primite: (i) prin telefon la numărul +40 373 800 120 (Linia de asistență este deschisă de luni până vineri de la 8:00 la 16:00); (ii) în scris la adresa de corespondență: Expandeco - Nutridome, Str. Michelangelo, nr. 25, Oradea, Jud. Bihor,
România, Cod postal 410431, e-mail: returns@nutridome.ro; (iii) prin mijloace electronice la
următoarea adresă de e-mail: returns@nutridome.com; (iv) prin formalarul electronic.
9a. Formularul de returnare poate fi descărcat de la următorul link:
https://static.nutridome.pl/ro/pdf/Return+Formular.pdf
Clientul va transmite Vânzătorului formularul de returnare completat la adresa de e-mail:
returns@nutridome.com
9b. Reclamațiile și retururile comunicate prin telefon se vor comunica ulterior și în scris la adresa de e-mail de mai sus.
10. După evaluarea pozitivă a reclamației/returului, rambursarea se va face către Client
folosind aceeași formă de plată pe care Clientul a folosit-o pentru plata comenzii, în termen
de 14 zile (la numărul de cont bancar; la numărul de cont bancar furnizat în formularul de
retur - în cazul plății la livrare sau prin intermediul platformei de plată).

Retragerea din contract
1. În conformitate cu art. 9 alin. (1) din OUG nr. 34/2014, Vânzătorul informează, că Destinatarul comenzii sau Clientul, are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la data ridicării coletului pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, fără a fi obligat
să își motiveze decizia și fără a suporta alte costuri cu excepția celor prevăzute la art. 13 alin.
(3) și art. 14 din OUG nr. 34/2014. Aceasta este determinată de data trimiterii coletului de către Client. Procedura detaliată este reglementată în Condițiile de retragere din Contract.
2. Bunurile returnate trebuie trimise înapoi împreună cu declarația de retragere din
contractul de cumpărare la adresa indicată la punctul la punctul 9 din secțiunea Restituiri și reclamații - fără legătură cu retragerea din contract. Clientul este obligat să trimită înapoi
ambalajul cu produsul intact.
2a. În conformitate cu art. 16 din OUG nr. 34/2014, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se referă la:
• furnizarea de bunuri care au fost desigilate după livrare, care nu mai pot fi returnate
din motive de igienă sau protecție a sănătății;
• furnizarea de bunuri confecționate potrivit specificațiilor Clientului sau evident personalizate.
Prin urmare, Clientul ia la cunoștință faptul că nu se va putea prevala de dreptul său legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a căror nouă comercializare de către
Nutridome.ro ar putea prezenta riscuri din motive de igienă sau de protecție a sănătătii pentru clienți (de exemplu: produsele de machiaj).
3. În cazul retragerii din contract, Magazinul realizează returnarea sumelor achitate pentru bunurile achiziționate și livrare, suportate de Client, în termen de 14 zile lucrătoare, în conformitate cu regulile descrise în subpunctul Regulamentului: Returnarea plăților și a
plăților în exces. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de
Vânzător.
4. Nutridome nu trimite bani prin curier.
4a. Costurile privind returnarea produselor se vor suporta de către Client.

Modalități de plată
1. Magazinul oferă următoarele posibilități de plată:
• plata la livrare - Clientul plătește curierului la livrarea coletului;
• plata prin transfer bancar și e-transfer - plata se realizează după plasarea comenzii, Clientul are opțiunea realizării transferului în funcție de preferință online, la bancă sau
la un oficiu poștal. Numărul de cont poate fi găsit pe site-ul Nutridome. Comanda va fi
procesată după înregistrarea sumei plătite în contul Magazinului;
• plata cu cardul – Magazinul acceptă carduri Visa și MasterCard. Suma datorată rezultată din tranzacție este retrasă de pe card în momentul finalizării comenzii, după acceptarea acesteia de către Magazin. Informația referitoare la acceptarea comenzii
va fi trimisă Clientului prin e-mail.
1a. Procesarea tranzacțiilor prin card bancar și transfer electronic sunt realizate prin intermediul și folosind site-urile companiilor de intermediere în operațiuni de plată online.

Returnarea plăților și a plăților în exces
1. În cazul unor circumstanțe care obligă Magazinul să restituie sumele plătite de Client în contul Magazinului, returnarea acestora se va realiza în termen de maxim 14 zile lucrătoare.
2. Toate retururile se fac fără numerar.
3. În cazul în care Clientul a efectuat o plată prin card bancar sau prin transfer electronic, restituirea sumelor se va realiza către cardul de credit sau contul bancar din care s-a efectuat
plata.
4. Magazinul își rezervă dreptul de a verifica identitatea Clientului care solicită returnarea.
Magazinul nu este responsabil pentru nerealizarea returnării plății sau pentru întârzierea datei de returnare, în cazul în care Clientul, în ciuda cererii trimise la adresa sa de e-mail, nu a precizat numărul de cont bancar, în care trebuie efectuată plata sau atunci când nu
furnizează Magazinului toate detaliile necesare pentru efectuarea plății. Magazinul nu este responsabil pentru nerealizarea returnării plății sau pentru întârzierea acesteia, dacă aceasta s-a produs din cauza furnizării de către Client de date cu caracter personal incorecte (nume, prenume, adresă) sau a unui număr de cont bancar incorect.

Securitatea și confidențialitatea datelor
1. Toate datele cu caracter personal sunt colectate în mod complet voluntar și sunt destinate doar și exclusiv uzului Abriga Sp. z o.o. Acestea sunt limitate la minimul necesar și sunt utilizate numai pentru a identifica cumpărătorii și pentru desfășurarea în mod corespunzător
a procesului de realizare a comenzilor. Fiecare Client are dreptul de a accesa, corecta sau șterge datele sale, precum și la orice drepturi derivate din legislația în vigoare. Clientul beneficiază de toate drepturile prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia
persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind
libera circulaţie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general
privind protecţia datelor - RGPD) publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii L119 din 4 mai 2016 si
de prevederile Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția
persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Legea privind RGPD), publicata
in Monitorul Oficial al Romaniei nr.651 din 26.07.2018.
2. În vederea furnizării serviciilor Clientului, datele cu caracter personal ale Clientului vor fi furnizate de către Vânzător următoarei entități: Expandeco s. r. o., Májová 304/38, 966 81 Žarnovica, înscrisă în registrul comerțului sub numărul 47 980 052, număr de identificare
fiscală: 2024164835.
3. Datele cu caracter personal sunt protejate în conformitate cu legislația în vigoare din domeniu, într-un mod care împiedică accesul terților la acestea.
4. În cazul în care Clientul consimte suplimentar, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Magazin pentru a informa Clientul cu privire la noile produse, promoții și servicii disponibile în Magazin.
4a. În cazul în care Clientul consimte suplimentar, datele cu caracter personal pot fi încredințate pentru prelucrare unei alte entități indicate în cadrul consimțământului acordat, pentru ca Magazinul să obțină informații despre experiența Clientului cu produsul sauserviciile prestate de Magazin.
5. Clienții Magazinului au dreptul de a accesa, corecta și solicita ștergerea datelor lor cu caracter personal.

Reguli de utilizare a cookie-urilor
În conținutul următoarelor reguli de politică utilizăm termenul "cookie" cu referire la fișiere de tip cookie și alte tehnologii similare, care intră sub incidența Directivei CE privind confidențialitatea și comunicațiile electronice.
1. Ce sunt fișierele cookie?
Fișierele cookie, adică cookie-urile, sunt fișiere mici cu date, pe care browserul le păstrează în computer sau în alte echipamente ale utilizatorului. Acestea facilitează browser-ului navigarea prin website, dar singure nu colectează informații stocate pe computer sau în fișiere.
Fișierele cookie salvate în dispozitiv pot facilita utilizarea browser-ului dvs., datorită adaptării mai bune la nevoile utilizatorului. Pentru a proteja confidențialitatea utilizatorilor,
browser-ul permite accesul la site-ul web fișierelor cookie, care au fost deja acceptate de utilizator.
2. În ce scop utilizăm fișierele cookie?
Utilizăm fișierele cookie pentru a înțelege mai bine modul în care utilizatorii beneficiază de
conținutul paginilor noastre, ceea ce ne permite să ne adaptăm portalurile la nevoile lor individuale și să creștem confortul utilizării site-urilor noastre.
Fișierele cookie rețin tipul de browser pe care îl folosește utilizatorul și programele
suplimentare pentru browser, instalate pe acel computer. De asemenea, rețin preferințele utilizatorului, de exemplu limba și regiunea. Acestea sunt salvate ca setări implicite ale utilizatorului și vor fi folosite în timpul următoarei vizite pe website. Fișierele descrise permit,
de asemenea, evaluarea paginilor și completarea formularelor cu comentarii.
3. Care sunt tipurile de fișiere cookie?
Cookie-uri strict necesare
Acestea sunt fișiere cookie strict necesare pentru a permite utilizatorului să navigheze prin paginile de internet și să folosească funcțiile acestora. Fără ele, serviciile de înregistrare și
conectare nu ar fi posibile. Acest tip de fișiere cookie nu colectează niciun fel de informații despre utilizator, care ar putea fi utilizate în scopuri de marketing și nici nu rețin locurile/paginile vizitate.
Cookie-uri pentru mărirea eficienței
Acestea sunt fișiere cookie, care colectează informații despre modul în care utilizatorul folosește paginile web (de exemplu cele mai frecvent vizitate pagini). Acestea nu colectează
informații de identificare a utilizatorilor și toate datele colectate sunt anonime. Servesc îmbunătățirii performanței de funcționare a paginilor web.
Cookie-uri funcționale Acestea sunt fișiere cookie, care rețin alegerile pe care le face utilizatorul (de exemplu numele de utilizator, limba selectat) și care permit adaptarea site-urilor la nevoile utilizatorului. Sunt
folosite pentru a reține modificările dimensiunii și tipului de font, precum și a altor elemente ale website-urilor, pe care utilizatorul le poate adapta nevoilor sale. De asemenea, acestea sunt necesare, de exemplu, pentru a permite vizionarea filmelor sau comentariile pe blog.
Informațiile, care sunt colectate prin aceste fișiere cookie, pot fi păstrate în mod anonim și nu pot urmări alte pagini vizualizate de utilizator.
Cookie-uri pentru targetarea publicității
Acestea sunt fișiere cookie utilizate pentru a prezenta reclame sau informații adaptate utilizatorului și zonelor sale de interes. Ocazional, acest tip de fișiere cookie este conectat cu alte servicii web, cum ar fi, de exemplu, site-urile rețelelor sociale.
Fișiere temporare și permanente
Cele patru tipuri de fișere cookie menționate mai sus se împart în temporare (cookie-uri de sesiune) și permanente (fișiere permanente cookie). Cookie-urile de sesiune colectează
informații despre activitățile utilizatorului doar în timpul unei anumite sesiuni. O astfel de sesiune începe atunci când website-ul este accesat și se termină odată cu închiderea acestuia,
ceea ce duce la ștergerea fișierelor cookie.
Cookie-urile permanente sunt cele care rămân în dispozitiv pentru o anumită perioadă de timp. Acestea sunt automat activate atunci când este vizitat un anumit website.
4. Cum să blochezi sau elimini fișierele cookie?
Dacă utilizatorul decide, că utilizarea fișierelor cookie nu este convenabilă, acesta le poate elimina cu ușurință din folderul cu fișiere cookie al browser-ului utilizat. Pot fi, de asemenea,
modificate setările browser-ului astfel încât să blocheze fișierele cookie sau să trimită un avertisment înainte de stocarea acestora. Mai multe informații pe acest subiect pot fi găsite
în meniul fiecărui browser.
Dacă funcția de operare a fișierelor cookie este blocată, va fi posibilă în continuare utilizarea site-urilor noastre, dar este posibil ca unele funcții să nu funcționeze corect.

Întrebări
Toți Clienții pot conta pe asistența și serviciile noastre. Dacă aveți întrebări, comentarii, sugestii, vă rugăm să le trimiteți la adresa contact@nutridome.ro

Newsletter
Newsletter-ul este un serviciu ce constă în trimiterea periodică a unui buletin informativ și a mesajelor de marketing, conform indicațiilor Clientului, la adresa de e-mail. Clientul poate acorda acceptul pentru abonare (serviciul de newsletter) și se poate dezabona în orice moment. Abonarea se face automat, atunci când opțiunea corespunzătoare este selectată în formularul de înregistrare sau în secțiunea "Contul dvs". Acest abonament este voluntar și
gratuit. Clientul poate renunța la el în orice moment.
Datele cu caracter personal ale Clientului sunt prelucrate:
• pentru furnizarea serviciului de trimitere a newsletter-ului – temeiul juridic pentru prelucrare este necesitatea de prelucrare în vederea executării contractului [art. 6 alin.
1 litera b] al GDPR];
• în cazul direcționării către Client a conținutului de marketing în cadrul newsletter-ului
– temeiul juridic pentru prelucrare, inclusiv targetarea, este interesul legitim al Operatorului [art. 6 alin. 1 litera f] al GDPR], în urma exprimării consimțământului pentru primirea newsletter-ului;
• în scopuri analitice și statistice - temeiul juridic pentru prelucrare este interesul legitim al Operatorului [art. 6 alin. 1 litera f] al GDPR], ce constă în efectuarea de analize ale
activității Clienților pe website, în scopul îmbunătățirii funcționalităților implementate;
• în scopul de stabilire, revendicare sau apărare împotriva revendicărilor - temeiul
juridic pentru prelucrare este interesul legitim al Operatorului (art. 6 alin. 1 litera f) GDPR).

Recenzii în magazinul online
1. Clientul magazinului online are posibilitatea de a scrie o recenzie voluntară și gratuită despre achizițiile efectuate în magazinul online. Recenzia poate fi, de asemenea, un rating sau
o fotografie a produsului cumpărat din Magazinul Online.
2. După efectuarea achizițiilor în magazinul online, vânzătorul furnizează datele necesare pentru a crea o invitație prin e-mail (numele clientului, adresa de e-mail, numărul comenzii, data achiziției, informații despre bunurile achiziționate în magazinul online) către societatea
care se ocupă de procesul de sondaj. Trimiterea sondajelor și procesul de colectare a opiniilor în formulare sunt gestionate integral de TrustMate SA cu sediul social la Bartoszowicka 3, 51-
641 Wrocław. TrustMate SA trimite clientului un e-mail cu solicitarea de a transmite o opinie și un link către formularul online care permite emiterea acestuia - formularul online vă
permite să răspundeți la întrebările vânzătorului cu privire la achiziții, să le evaluați, să adăugați propria descriere a parerea si o fotografie a produsului achizitionat. Dacă nu este trimisă nicio recenzie după primirea primei invitații de a lăsa o recenzie, TrustMate poate retrimite invitația.
3. O recenzie poate fi adăugată numai de către un client care a făcut o achiziție în magazinul online al vânzătorului.
4. Recenzile scrise de către Client sunt publicate de către Vânzător în Magazinul Online și pe cartea de vizită TrustMate.io.
5. Scrierea unei recenzii nu poate fi utilizată de către Client pentru acte ilegale, în special acte care constituie concurență neloială față de Vânzător, sau acțiuni care încalcă interesele
personale, drepturile de proprietate, drepturile intelectuale sau orice alte drepturi ale Vânzătorului sau ale terților.
6. O recenzie poate fi făcută numai pentru produsele cumpărate efectiv în Magazinul online al Vânzătorului. Este interzisă crearea de contracte de vânzare fictive/false pentru a face o
recenzie. Nici Vânzătorul și nici angajații săi nu pot fi autorii recenziilor, indiferent de baza de angajare.
7. O recenzie trimisă poate fi îndepărtată de către autorul ei în orice moment.

Reduceri
Toate promoțiile, ofertele speciale, discount-urile, reducerile derulate în magazinul online nu
se combină.

11/06/2024