Întrebări frecvente

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Aplicația Nutridome

Da, desigur. Pentru a face acest lucru, mergeți la fila "Profil" și apoi la "Serviciul clienți". În colțul din dreapta sus veți găsi o pictogramă de chat. Faceți clic pe ea pentru a ne contacta. Așteptăm cu nerăbdare să primim mesajul dvs.

Aplicația noastră este disponibilă pe App Store și Google Play. Trebuie doar să introduceți "Nutridome - beauty shop" în caseta de căutare și veți găsi logo-ul nostru distinctiv în rezultate. De asemenea, puteți vizita site-ul nostru web nutridome.co.uk. Odată ce ați ajuns pe site, veți observa informații despre aplicație în subsolul acestuia, precum și pictogramele App Store și Google Play menționate anterior. Instalarea aplicației vă va lua literalmente câteva secunde!

Sigur! Atunci când faceți cumpărături în aplicație, puteți utiliza un cod de reducere. Tot ce trebuie să faceți este să îl introduceți în locul potrivit atunci când finalizați comanda, chiar sub lista produselor comandate.

Da. Pentru a vă putea urmări istoricul comenzilor, trebuie să vă conectați. Apoi selectați "Istoricul comenzilor" sub fila "Profil". În acest tab vor fi toate comenzile plasate din contul dvs.

Tot ce trebuie să faceți este să introduceți cuvântul cheie "Nutridome - beauty shop" în App Store sau Google Play în caseta de căutare. Logo-ul nostru distinctiv va fi afișat în rezultate. Faceți clic și intrați în lumea mobilă a cosmeticelor selectate.

Forme de livrare

Dacă livrarea comenzii dvs. este întârziată, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Vom încerca să vă explicăm totul.

De fapt, trimitem și colete în străinătate.

Acest lucru nu este posibil în acest moment, dar lucrăm la această facilitate.

Din păcate, acest lucru nu este posibil în prezent.

Dacă doriți să vă modificați adresa de livrare, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți - vom verifica în ce stadiu se află comanda dvs. și vom confirma că aceasta poate fi modificată.

În majoritatea cazurilor, curierii sună destinatarii coletelor, dar nu putem garanta acest lucru - curierul nu are nicio obligație în acest sens.

Livrarea este efectuată de o societate de curierat. În funcție de forma de livrare aleasă, comanda dvs. poate fi livrată prin curier sau puteți ridica coletul de la automatele de colete InPost, DPD, DHL și punctele de colectare Orlen Paczka.

Veți găsi numărul de livrare în mesajul de confirmare a comenzii. Cu acest cod, puteți ține evidența livrării dumneavoastră.

Forme de plată

Dacă doriți să modificați comanda, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți - disponibil la +48 22 266 10 01. De asemenea, puteți trimite un e-mail la: kontakt@nutridome.pl.

Dacă alegeți plata la livrare, puteți plăti coletul cu cardul la un automat de colete care are un terminal. Pentru automatele de colete care nu au terminal, plata se face online prin PayByLink. Acesta este un transfer bancar rapid și sigur care vă permite să plătiți electronic pentru un colet plasat într-un automat de colete. Odată ce plata a fost creditată, InPost vă va trimite un cod de primire prin SMS.

Plata este postată în următoarea zi lucrătoare.

Detalii de transfer: PL63114010100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o, ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom. Vă rugăm să includeți numărul comenzii dvs. în titlul plății.

La Nutridome, puteți alege metoda de plată preferată. Vă puteți plăti achizițiile: cu cardul, BLIK, prin transfer bancar, prin PayPal sau Google Pay. De asemenea, este disponibilă plata la livrare sau o plată amânată de până la 30 de zile prin PayPo. Puteți citi mai multe despre formele de plată disponibile aici: https://nutridome.pl/formy-platnosci

În termen de 15-30 de minute de la încercarea de a plasa o comandă, veți primi un e-mail la adresa dvs. de e-mail cu un link care vă va redirecționa către plată. De asemenea, ne puteți contacta prin intermediul liniei de asistență. Vă vom ajuta să vă finalizați comanda.

Aveți la dispoziție până la 7 zile pentru a vă plăti comanda. Dacă plata nu este efectuată în termen de o săptămână, comanda dvs. va fi anulată.

Curierii acceptă atât plăți cu cardul, cât și depozite în numerar.

Cum să cumpărați?

Contactați serviciul nostru pentru clienți (tel. +48 22 266 10 01 sau kontakt@nutridome.pl). Vom verifica în ce stadiu se află comanda dvs. și vă vom confirma că aceasta poate fi anulată.

Pentru a face acest lucru, contactați Serviciul nostru pentru clienți (tel. +48 22 266 10 01 sau kontakt@nutridome.pl). Vom verifica în ce stadiu se află comanda dvs. și vă vom confirma că aceasta poate fi modificată.

Confirmarea acceptării comenzii este trimisă prin e-mail la adresa furnizată la plasarea comenzii. Avem la dispoziție 24 de ore de la momentul achiziției pentru a face acest lucru. În cazul în care e-mailul nu a sosit după această perioadă și nu se află în căsuța de spam, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți (tel. +48 22 266 10 01 sau kontakt@nutridome.pl).

Nu s-a întâmplat nimic. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Vom verifica în ce stadiu se află comanda dvs. și vom confirma că adresa dvs. poate fi schimbată.

Puteți verifica starea comenzii dvs. conectându-vă la contul dvs. Veți găsi toate informațiile care vă interesează sub fila "Istoric comandă". Permiteți-ne să păstrăm legătura. Dacă aveți întrebări, vom fi bucuroși să vă răspundem. Contactați Serviciul Clienți (tel. +48 22 266 10 01 sau kontakt@nutridome.pl).

Puteți adăuga codul dvs. de reducere în etapa finală a comenzii, în sumarul dinaintea plății. Pur și simplu introduceți codul în câmpul corespunzător și confirmați, iar valoarea reducerii va fi dedusă automat din valoarea totală a comenzii.

Dacă codul de reducere nu funcționează, verificați dacă îndepliniți toate criteriile necesare pentru a beneficia de reducere, cum ar fi valoarea minimă a comenzii sau dacă nu se exclude împreună cu alte acțiuni promoționale. De asemenea, asigurați-vă că ați introdus codul corect - fiți atenți la sensibilitatea la majuscule sau la spațiile inutile.

Dacă reducerea încă nu se aplică, vă rugăm să ne contactați - vom fi bucuroși să vă ajutăm!

Promoțiile nu se combină.

În termen de 15-30 de minute veți primi un e-mail cu un link pentru a finaliza plata.

Pot fi comandate maximum 10 unități din același produs într-o singură achiziție. Nutridome nu vinde en-gros.

Puteți efectua achiziția în mod convenabil de pe site-ul nostru sau din aplicația noastră mobilă. Dacă preferați, ne puteți contacta și telefonic sau puteți plasa o comandă prin e-mail.

Pe pagina fiecărui produs, este posibil să setați un memento când acesta este din nou disponibil. Faceți clic pe opțiunea "Reamintiți-mi când este disponibil din nou" și introduceți adresa dvs. de e-mail.

O factură va fi trimisă pe adresa dvs. de e-mail după ce pachetul a fost ridicat de la curier sau de la punctul de colectare.

Afiliat Nutridome

Nimic nu ar putea fi mai simplu. Trebuie doar să completați corect formularul de înregistrare. Asigurați-vă că datele pe care le furnizați sunt corecte din punct de vedere faptic.

Nu, participarea la Nutridome Affiliate este gratuită și complet voluntară.

Veți primi un comision atunci când utilizatorul pe care l-ați încurajat plătește în avans pentru comandă. În cazul vânzărilor cu plata la livrare, acest lucru se întâmplă în momentul în care trimitem produsul utilizatorului respectiv. Plătim comisioanele în arierate, adică după ce a fost efectuată achiziția. Luăm o decizie cu privire la alocarea fondurilor pe baza unei facturi sau a unei facturi cu TVA corect emise și livrate la noi (adresa de e-mail: affiliate@nutridome.co). Plătim până la data indicată pe documentul menționat. Amintiți-vă, totuși, că data nu trebuie să fie mai mică de 14 zile. Plătim comisionul în contul bancar indicat în formularea documentului. Limita minimă a câștigurilor pentru plata comisionului este de 200 PLN.

Da, link-ul care vă este atribuit este un cod unic care vă aparține exclusiv. Cu ajutorul acestui cod puteți promova produsele prezentate în cadrul programului de afiliere Nutridome.

Da, vă puteți înscrie în program oriunde v-ați afla.

Nutridome Affiliate este un program de afiliere pentru clienții magazinului Nutridome. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați https://nutridome.co/affiliate/.

Nutridome Beneficii

Nutridome Benefit este un serviciu destinat proprietarilor de întreprinderi, personalului de resurse umane și celor responsabili de achiziționarea sau selectarea beneficiilor într-o anumită companie. Oferta constă în pregătirea de cadouri pentru angajați, parteneri sau contractori. Aceasta nu numai că economisește bani, dar și timp prețios. Vom pregăti o ofertă personalizată, adaptată atât nevoilor dumneavoastră, cât și bugetului dumneavoastră.

Colaborarea nu are limită de timp. Dacă optați pentru serviciul Nutridome Benefit, vom pregăti seturi cadou personalizate pentru orice ocazie - de la cadouri spontane de apreciere a angajaților până la aniversări, cadouri de Crăciun și toate celelalte sărbători importante pentru dvs. Nu trebuie să utilizați această funcție în mod regulat.

Vom face tot posibilul pentru a personaliza oferta prin selectarea unor produse excepționale.

Reclamații

În termen de 14 zile de la cumpărare, aveți dreptul de a vă retrage din contract fără a oferi niciun motiv. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să completați formularul de retur.

În cazul unei reclamații, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la numărul: +48 22 266 10 01. De asemenea, puteți trimite un e-mail la adresa: zwroty@nutridome.pl.

Acest lucru ne va lua cel mult 14 zile. Vom încerca să răspundem solicitării dumneavoastră cât mai curând posibil.

Dacă coletul dvs. a fost deteriorat în timpul transportului, este esențial să întocmiți un raport de deteriorare în prezența curierului. Aceasta este baza pentru gestionarea reclamațiilor magazinului nostru online. Puteți apoi depune o reclamație contactând Serviciul Clienți și solicitând înlocuirea în termen de 7 zile de la primirea coletului.

Tot ce avem nevoie este un formular de retur. Puteți include dovada achiziției, deși aceasta nu este obligatorie.

Formularul de reclamație este disponibil pe site-ul internet la următorul link: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf.

Acceptăm reclamații în scris la adresa de e-mail zwroty@nutridome.pl. Atunci când faceți o reclamație, vă rugăm să furnizați numărul de comandă sau detalii care ne vor permite să vă identificăm.

Anulare SMS

Primiți mesaje SMS deoarece ați acceptat să fiți contactat de noi la finalizarea comenzii. Ați selectat această opțiune din greșeală? Nicio problemă, puteți renunța oricând la această funcție.

Faceți clic pe următorul link, introduceți numărul dvs. de telefon și confirmați anularea: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms De asemenea, puteți contacta Serviciul Clienți în acest scop.

Anunțați-ne că doriți să renunțați la primirea mesajelor SMS. Pur și simplu trimiteți-ne un e-mail la adresa: kontakt@nutridome.pl. Veți obține rezultate și mai rapide folosind acest link: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms

Condiții de retragere

Din păcate, numai un produs intact poate fi returnat la retragere.

Dacă doriți să returnați un produs, vă rugăm să rețineți că costul de expediere este suportat de expeditor - persoana care trimite coletul.

Puteți returna achizițiile dvs. în termen de 14 zile calendaristice de la primire.

Returnări

Puteți trimite înapoi produsul returnat prin intermediul unei companii de curierat, oficiului poștal polonez sau mașinilor de coletărie InPost.

Accesați formularul de retur în care ați trimis coletul.

Puteți returna achiziția dvs., dar numai pentru un produs neutilizat, ambalat inițial.

Returnați produsul la această adresă: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Radom

Deși ne străduim să îndeplinim toate cerințele dumneavoastră, această funcție nu este disponibilă în acest moment. Vă încurajăm să folosiți poșta sau serviciul de curierat.

Din păcate, în prezent nu este posibil să trimiteți un retur prin ramburs.

Costurile de transport pentru bunurile returnate vor fi suportate de către client.

Contactați-ne

Puteți trimite înapoi produsul returnat prin intermediul unei companii de curierat, oficiului poștal polonez sau mașinilor de coletărie InPost.

Accesați formularul de retur în care ați trimis coletul.

Puteți returna achiziția dvs., dar numai pentru un produs neutilizat, ambalat inițial.

Returnați produsul la această adresă: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Radom

Deși ne străduim să îndeplinim toate cerințele dumneavoastră, această funcție nu este disponibilă în acest moment. Vă încurajăm să folosiți poșta sau serviciul de curierat.

Din păcate, în prezent nu este posibil să trimiteți un retur prin ramburs.

Costurile de transport pentru bunurile returnate vor fi suportate de către client.